blog papa di view

Friday 31 May 2013

Truskan Datuk Seri Anwar Ibrahim ! REDAH B End / SPR ! INI KALI JADILAH !




Sekali lagi Papa minta maaf kerana lama tidak menghuni ruangan ini, kerana akhir-akhir ini sibuk                          ke gelangang bersama program Blackout 505 dan melaksanakan tugas parti di peringkat cabang ! Salute Papa sekali lagi kepada pejuang unggul Datuk Seri Anwar Ibrahim.  Sekali lagi perjuangan kental dan tidak kenal erti putus asa.  Papa memang confirm Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah orang yang selayak-layaknya menjadi Perdana Menteri Malaysia.  Papa yakin kerajaan B End akan tersungkur dalam tempoh setahun atau dua tahun lagi,  disebabkan rakyat bangkit oleh tsunami yang diterajui oleh bapa pejuang reformasi kita tak lain tak bukan,  pemimpin keramat kita iaitu Datuk Seri Anwar Ibrahim !

Bermula dengan program Suara Rakyat Suara Keramat di Kelana Jaya dan disusuli oleh program blackout 505 di seluruh pelusuk negara,   rentetan demi rentetan Datuk Seri Anwar Ibrahim REDAH benteng B End yang kini goyah tunggu mampus tergolek jer.   Untuk makluman saudara pembaca sekalian,  bukti-bukti sedang dikumpulkan,  dan si bangang SPR nko siap,  mampus kali Datuk Seri Anwar Ibrahim lanyak nkorang lumat-lumat.  Berani SPR nak tipu rakyat ! Kami rakyat Selangor sentiasa di belakang Datuk Seri Anwar dan setiap langkah akan  kami ikut,  dan tidak gentar dengan desakan serta provokasi oleh Zahid Midi kroni dan macai robocop-robocop yang hanya tahu angguk dan menurut perintah !

Kami telah menjalankan tanggungjawab kami dengan membuat laporan Polis,  papa juga tidak ketinggalan dan selepas ini insyallah beribu-ribu malahan tidak mustahil untuk sampai ke angka sejuta laporan Polis yang menyatakan mereka langsung tidak berpuashati dengan penggunaan dakwat kekal semasa pilihanraya lepas.  Papa juga seru kepada kumpulan-kumpulan yang hadir pada program Suara Rakyat 505, di Amcorp Mall pada 25 Mei 2013,  turun ke Balai Polis dan jangan jadi penyokong yang hanya pandai melalak tapi hampas tak buat kerja bila diarahkan !  Pada pemimpin Pas aktiflah sikit,  janganlah nak harapkan Datuk Seri Anwar Ibrahim sahaja yang redah ! Apa guna ada ramai ahli kalau tak boleh ajak turun padang ! Kita satu pasukan,  satu pakatan jadi kenelah REDAH sama-sama buat kerja !

Kepada pejuang terhormat kami,  Datuk Seri Anwar Ibrahim,  kami ahli akar umbi Pkr Selangor menyarankan agar dirangka satu memorandum yang ditandatangani oleh rakyat di Malaysia yang mahu supaya SPR meletak jawatan,  dan memorandum ini tidak perlu diserahkan kepada Ajib Pekan,  tapi diserahkan kepada Agong sekaligus memperlihatkan bahawa suara rakyat sememangnya mahu supaya mangkuk ayun SPR meletakan jawatan dan berambus jadi tukang cuci jamban Ajib Pekan !  Papa akan menjadi orang pertama untuk menulis tandatangan jika mendapat mandat dari Datuk Seri Anwar Ibrahim.  Jangan gentar rakyat sekalian,  turunkan tandatangan anda jika dikehendaki nanti,  kerana di hadapan kita adalah pemimpin yang akan mempertahankan rakyat jika mereka dihenyak ! kerana saudara Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pemimpin yang akan bangun dan tetap akan lawan sekalipun banyak mangkuk hayun yang mendatang !

Sekali lagi kami ucapkan terima kasih kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim pemimpin keramat yang terunggul kerana berani menongkah arus dan melaknat B End yang telah lama menjadi perosak kepada negara ! Truskan Datuk Seri Anwar Ibraihim,  kami dibelakang saudara,  pada agen-agen mangkuk tingkat yang seagensi nak jatuhkan pemimpin kami! kamu ingat baik-baik,  sapa langsi sama bro Anwar,  KAMI REDAH ANDA CUKUP-CUKUP !

Lawan tetap lawan.. 










11 comments:

  1. lawan ttp lawan...!!!TIPU PILIHANRAYA TURUN JALANRAYA!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Baca & analisa! http://diskopi.wordpress.com/2013/05/30/pasca-pru13-siri-5-momen-yang-terlepas/#more-4084

    ReplyDelete
  3. Dah habis pilihanraya tiba masa utk bekerja, asyik nk turun jalanraya apa kejadahnya? kawasan menang boleh pula terima kawasan yang kalah kata ditipu SPR..pirahhhh sudah kalah kalahlah, boleh buat perangai macam budak sekolah rendah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. menang menipu lah ngok!!memang lembu dan samseng murahan !!!

      Delete
  4. Kamu ni umur berapa? Nak mengajar kami!kalau dah amenoh bangang tu banganglar jugak. Kami tak akan tunduk pada pemimpin yang tipu rakyat !

    ReplyDelete
  5. kalau dah jadi lembu,bini kena suntut orang pun dimaafkan,biarkan nak buat macam mana?????BACUL!!!!

    ReplyDelete
  6. saper lg nak harapkan..kalau tk anwar ibrahim. kalau tk smp mampos pun B End lehanat berkuasa !cem sial

    ReplyDelete
  7. Dah abih dah PRU13, terima je lah keputusan rakyat tu....yang sudahtu sudahlah...wat ape nak bising2 lagi...sama sama lah fokus tuk pembangunan... apa salah nya kalau anwar dok semeja ngan najib, fikirkan tentang masadepan anakbangsa dan negara..dan halatuju masadepan tuk generasi akan datang.

    ReplyDelete
  8. ini soal tanggungjawab saudara ! mana kredabiliti SPR ! tiada keteluasan pada pru yang lepas ! kita akan tuntut SPR LETAK JAWATAN ! JANGAN INGAT KAMI AKAN DIAM !

    ReplyDelete
  9. kenapa kau orang tak percaya ke aljuburi memang kaki liwat. dulau dia liwat drebar bini kau orang kata fitnah sekarang dia liwat pulak pembantu dia Saiful. tak percaya juga ke? bukan fitnah la aljuburi memang liwat si saiful koyak tau jubur saiful di kerjakan aljuburi

    ReplyDelete