blog papa di view

Friday, 31 May 2013

Truskan Datuk Seri Anwar Ibrahim ! REDAH B End / SPR ! INI KALI JADILAH !




Sekali lagi Papa minta maaf kerana lama tidak menghuni ruangan ini, kerana akhir-akhir ini sibuk                          ke gelangang bersama program Blackout 505 dan melaksanakan tugas parti di peringkat cabang ! Salute Papa sekali lagi kepada pejuang unggul Datuk Seri Anwar Ibrahim.  Sekali lagi perjuangan kental dan tidak kenal erti putus asa.  Papa memang confirm Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah orang yang selayak-layaknya menjadi Perdana Menteri Malaysia.  Papa yakin kerajaan B End akan tersungkur dalam tempoh setahun atau dua tahun lagi,  disebabkan rakyat bangkit oleh tsunami yang diterajui oleh bapa pejuang reformasi kita tak lain tak bukan,  pemimpin keramat kita iaitu Datuk Seri Anwar Ibrahim !

Bermula dengan program Suara Rakyat Suara Keramat di Kelana Jaya dan disusuli oleh program blackout 505 di seluruh pelusuk negara,   rentetan demi rentetan Datuk Seri Anwar Ibrahim REDAH benteng B End yang kini goyah tunggu mampus tergolek jer.   Untuk makluman saudara pembaca sekalian,  bukti-bukti sedang dikumpulkan,  dan si bangang SPR nko siap,  mampus kali Datuk Seri Anwar Ibrahim lanyak nkorang lumat-lumat.  Berani SPR nak tipu rakyat ! Kami rakyat Selangor sentiasa di belakang Datuk Seri Anwar dan setiap langkah akan  kami ikut,  dan tidak gentar dengan desakan serta provokasi oleh Zahid Midi kroni dan macai robocop-robocop yang hanya tahu angguk dan menurut perintah !

Kami telah menjalankan tanggungjawab kami dengan membuat laporan Polis,  papa juga tidak ketinggalan dan selepas ini insyallah beribu-ribu malahan tidak mustahil untuk sampai ke angka sejuta laporan Polis yang menyatakan mereka langsung tidak berpuashati dengan penggunaan dakwat kekal semasa pilihanraya lepas.  Papa juga seru kepada kumpulan-kumpulan yang hadir pada program Suara Rakyat 505, di Amcorp Mall pada 25 Mei 2013,  turun ke Balai Polis dan jangan jadi penyokong yang hanya pandai melalak tapi hampas tak buat kerja bila diarahkan !  Pada pemimpin Pas aktiflah sikit,  janganlah nak harapkan Datuk Seri Anwar Ibrahim sahaja yang redah ! Apa guna ada ramai ahli kalau tak boleh ajak turun padang ! Kita satu pasukan,  satu pakatan jadi kenelah REDAH sama-sama buat kerja !

Kepada pejuang terhormat kami,  Datuk Seri Anwar Ibrahim,  kami ahli akar umbi Pkr Selangor menyarankan agar dirangka satu memorandum yang ditandatangani oleh rakyat di Malaysia yang mahu supaya SPR meletak jawatan,  dan memorandum ini tidak perlu diserahkan kepada Ajib Pekan,  tapi diserahkan kepada Agong sekaligus memperlihatkan bahawa suara rakyat sememangnya mahu supaya mangkuk ayun SPR meletakan jawatan dan berambus jadi tukang cuci jamban Ajib Pekan !  Papa akan menjadi orang pertama untuk menulis tandatangan jika mendapat mandat dari Datuk Seri Anwar Ibrahim.  Jangan gentar rakyat sekalian,  turunkan tandatangan anda jika dikehendaki nanti,  kerana di hadapan kita adalah pemimpin yang akan mempertahankan rakyat jika mereka dihenyak ! kerana saudara Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pemimpin yang akan bangun dan tetap akan lawan sekalipun banyak mangkuk hayun yang mendatang !

Sekali lagi kami ucapkan terima kasih kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim pemimpin keramat yang terunggul kerana berani menongkah arus dan melaknat B End yang telah lama menjadi perosak kepada negara ! Truskan Datuk Seri Anwar Ibraihim,  kami dibelakang saudara,  pada agen-agen mangkuk tingkat yang seagensi nak jatuhkan pemimpin kami! kamu ingat baik-baik,  sapa langsi sama bro Anwar,  KAMI REDAH ANDA CUKUP-CUKUP !

Lawan tetap lawan.. 










Sunday, 19 May 2013

Jangan Jadi Kurang Hajar ! DESAK AMBIL TINDAKAN KE ATAS Tan SRI KHALID !

Kurang hajar ! statement dari Papa ke atas Tan Sri Khalid dan wajar diambil tindakan displin kerana beberapa kenyataan beliau yang memang kurang hajar !

Pertama,  menyerang kredabiliti saudara Azmin Ali dengan mengatakan jika sekalipun Azmin dilantik dalam Majlis Eksekutif,  ianya sedikitpun tidak menjejaskan pentadbiran Khalid !  Statement dari Papa,  TAK PAYAH MENTION AZMIN,  dan Tan Sri Khalid memang kurang hajar kerana angkuh dengan kenyataannya !

Kedua,  terlalu berlagak dan angkuh dengan mengatakan dirinya konon datang dari zaman reformasi dahulu !  

Ketiga,  menyerang kempimpinan Keadilan ! dengan mengatakan ada desakan ke atas beliau untuk meminta digunakan wang kerajaan negeri Selangor untuk tujuan politik.  Statement dari Papa ! tk payah nak cerita hal dalam parti kepada media ! kenapa bodoh sangat Menteri Besar Selangor sekarang !

Jika sekalipun ada cadangan dari pemimpin Keadilan untuk gunakan duit kerajaan negeri ! TAK PAYAH CERITA buat keputusan dan jangan berlagak ! sebab Ameno murtad pun memang slalu gunakan wang rakyat untuk tujuan politik ! 




Kesimpulan yang Papa boleh buat adalah,  Tan Sri Khalid menunjukkan kebodohan sendiri apabila terlalu banyak bercakap kepada media !  Memalukan,  bodoh,  bangal !  Azmin Ali tidak akan melakukan sedemikian rupa kerana kepimpinan beliau lebih bijak befikir dari Tan Sri Khalid yang cakap tak guna otak!

Kami dari suara ahli akar umbi Keadilan Selangor menggesa Datuk Seri Anwar Ibrahim melantik saudara Azmin Ali sebagai ahli Majlis Eksekutif  untuk mengelakkan perkara-perkara bodoh dilalukan oleh Tan Sri Khalid pada masa akan datang!

Kedua,  Tan Sri Khalid Ibrahim perlu diambil tindakan displin dan dikenakan amaran amat keras untuk tidak mengulangi kebodohan yang dilakukannya pada masa akan datang!

YB Puan Zuraidah Kamaruddin juga wajar dilantik di atas keberanian beliau menyuarakan pendapat kepada Pas dan Dap sebelum ini dalam pemilihan jawatan Menteri Besar Selangor.  Kepimpinan Selangor memerlukan pemimpin-pemimpin yang berkebolehan dan berani untuk bersuara dan tidak menjadi kaki angguk-angguk ! geleng-geleng ! seperti Ameno yang tongong.

Kami merayu supaya pemimpin Agung Datuk Seri Anwar Ibrahim campur tangan dalam hal ini dan mendesak Tan Sri Khalid Ibrahim menandatangani satu perjanjian yang mana jawatan Menteri Besar Selangor perlu diberikan kepada saudara Azmin Ali dalam tempoh satu tahun, untuk mengukuhkan kestabilan dan memantapkan pentadbiran pengurusan Kerajaan Negeri Selangor !

Papa mewakili suara akar umbi Keadilan Selangor menyeru pemimpin sanjungan kami iaitu Datuk Seri Anwar Ibrahim campur tangan secepat mungkin untuk menyelesaikan kemelut ini.  Jika saudara Azmin Ali dilantik menjadi Menteri Besar Selangor sebelum ini,  perkara yang amat memalukan seperti ini tidak akan berlaku.

Jika Tan Sri Khalid meneruskan kebodohan dan kebangangan seperti ini pada masa hadapan,  Papa tak akan teragak-agak untuk dedah tindakan-tindakan Khalid yang bodoh pada sesi penggal pertama beliau yang menyebabkan Selangor hampir lumpuh diserang oleh Ameno totok !  Papa juga akan dedahkan tindakan dari beliau yang menyebabkan Keadilan kalah di beberapa kawasan kubu kuat di Selangor pada pilihanraya lepas !

Jadi sebelum Papa REDAH ! adalah lebih baik Tan Sri Khalid membuat kenyataan terbuka di media dan meminta maaf atas kenyataan yang dikeluarkan serta menarik balik apa yang dikatakan mengenai saudara Azmin Ali dan kepimpinan Keadilan ! 

Lawan tetap lawan..  Pada Tan Sri KHALID !  jgn desak kami untuk REDAH anda !











Monday, 13 May 2013

HENTIKAN FITNAH SAUDARA AZMIN ALI !


Pada blogger Amenoh, siput-siput babi,  macai cyber trooper kerajaan ! macai-macai blogger yang sewaktu denganya sila hentikan polimik kotor yang dilakukan oleh anda sekalian untuk menjatuhkan saudara Azmin Ali,  Beliau adalah pejuang utuh kerana berani memperjuangkan apa yang beliau fikirkan !

Jadi kepada melaun-melaun yang kini cuba jatuhkan saudara Azmin Ali, sila amik selangkah                                   ke belakang. Papa tak kesa kalau mangkuk ayun ni datang dari B End ! tapi yang pelik nya datang dari ustaz-ustaz yang berlagak alim tapi memang tak boleh pakai dalam gabungan kesepakatan Pakatan Rakyat.

Sekarang papa nak cerita kenapa saudara Azmin Ali mahu bertindak sedemikian,  kerana papa dah jelak dengan segala tomahan dan cacian barua-barua yang telah menerima arahan dari bos masing-masing untuk menghentam saudara Azmin.  Pertama saudara Azmin bukan lah hadap sangat dengan jawatan Menteri Besar Selangor,  tapi lebih kepada mahu memperbetulkan struktur pentadbiran yang lemah dalam Selangor yang penggal lepas diterajui oleh Tan Sri Khalid Ibrahim.  Sila amati betul-betul apa yang dikatakan oleh saudara Azmin dalam kenyataan media khas beliau pada 10 Mei 2013.



Apa yang telah Keadilan pamerkan semasa pentadbiran di bawah Tan Sri Khalid ialah kelemahan yang amat ketara di Selangor,  apabila PKR telah banyak memberi muka kepada Pas di kawasan-kawasan pembahagian kerusi Parlimen dan Dun !  Tan Sri Khalid juga telah diperkudakan oleh sesetengah kelompok dan mudah ditolak ke kiri dan ke kanan(macam langau !),  sekaligus PKR Selangor menjadi parti yang tidak mempunyai satu nahkoda yang tegas !

Jika diamati,  PKR boleh memenangi beberapa lagi kawasan seperti Kota Damansara,  Semenyih,  Bera dan Sungai Aceh,  tetapi disebabkan sikap tamak sesetengah pemimpin parti seangkatannya,  kami kalah di kawasan-kawasan tersebut.  Apa jadi di Sungai Aceh, bila Pas Pulau Pinang meletakkan calon mereka  si Piah Taliban ! bertanding walaupun telah mempunyai persetujuan untuk tidak bertanding di kawasan tersebut.  Papa lebih bengang bila dengar masa hari mengundi,  Pas telah buka pula barung panas dan telah menghasut pengundi untuk mengundi calon mereka.  Apa hal semua ni, papa dah beritahu awal-awal ! jangan desak kami untuk londehkan sesape di ruang ini !

Di Bera,  papa malas nak cite panjang ! tapi sekalian tolong rujuk video di bawah.  Pengakuan dari orang mereka sendiri apa yang berlaku !  Arahan sebenar telah diberikan kepada kawasan Bera dari Dato' Tuan Ibrahim bin Tuan Man supaya tidak dikemukakan calon Pas,  tapi degil nak mampus jugak bahagian sana,  letak jugak orang dorang kononnya bebas tapi lehanat Pas jugak !  Sekali lagi papa ingatkan,  kawal anak-anak buah sendiri,  jangan jadi macam anak kambing terlepas kat tengah jalan ! Jangan sampai kene LANGGAR !

video


Yang papa nak perjelaskan di sini,  PKR Selangor perlu pemimpin yang berwibawa untuk kemudi jentera pentadbiran di Selangor.   Tapi,  kami akur dengan keputusan kepimpinan tertinggi dan kami julang apa yang diperkatakan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim agar menerima keputusan tersebut dengan sebulat suara.  Namun,  papa harap agar jangan dipertikaikan lagi kesetiaan saudara Azmin Ali dan jangan ada pihak lain gembar gemburkan isu tersebut.  Kalau tidak,  jangan cabar papa untuk bogelkan sapa dalang disebalik isu perlantikan Menteri Besar Selangor !

Pada pemimpin ini,  jangan jadi pemimpin tak reti nak kawal anak buah,  lepas tu tak tepati janji untuk pembahagian kerusi pilihanraya ! patut la bapak borek anak rintik.  Bak kata pepatah "You can talk the talk, but can you walk the talk wahai si Tuan haji ! Papa malas nak tulis panjang! kang berasap kepala macai-macai yang baca ni!, peringatan terakhir,  saper langsi dengan Keadilan,  papa REDAH cukup-cukup !

Lawan tetap lawan..















Thursday, 9 May 2013

REDAH ANWAR REDAH ! WELL DONE IN KELANA JAYA

Gempak ! Menakjubkan ! Awsome ! Terbaik !
Hebat ! perhimpunan Pidato saudara Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 8 Mei 2013. Suara Rakyat Suara Keramat ! Hah papa pun hadir memang terbaik jem giler federal highway.  Papa dengan famili sampai sana seawal 6 petang tapi dah penuh sesak.

Ni gambar paling manis pada papa apabila rakyat boleh berhimpun dibawah satu suara pemimpin agungan keramat Datuk Seri Anwar Ibrahim.  Papa yakin tiada pemimpin lain kat Malaysia yang boleh buat macam ni ! Abg Jib kat Putrajaya dah ketaq lutut tengok gambar ni !  Perhimpunan AMENOH layak panggil group budak sekolah menengah,  PLKN dengan paksa kakitangan kerajaan datang.  Itupun haram tak melimpah penuh pun stadium !



Amacam !  Tapi papa rs belambak macai Siput Babi (SB) ada kat situ.  Beselar dengan lagak dorang,  papa bole kenal sebab papa orang lama dah dalam hal ni.  Tapi papa nak beritau,  balik pejabat tulis kat bos masing-masing,  Datuk Seri Anwar dengan suara keramat ! Abg Jib dengan kuasa pru penipu,  hah mampus skrg nko amik,  kuasa rakyat dah bangkit !


Tu die dah mai ! rilek naik motor jer ! Abg Jib Pekan bley buat ker dalam jem-jem datang naik motor ? Mana bley mesti mau outrider datang pastu naik keter ada aircond kan ! Ini baru pemimpin jiwa rakyat. huh,  papa salute Datuk Seri Anwar Ibrahim.  

Last but not least, sekali lagi papa ungkapkan,  Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pemimpin keramat ! Dengan suara lenggok beliau,  satu KL bole turun datang mai dengaq.  Lepas dengar ape yang disampaikan,  kami meluap-luap hangin dengan Abg Jib Pekan punya tipu rakyat dalam pilihanraya lepas  !

Apalagi Datuk Seri Anwar Ibrahim,  bagi isyarat bila-bila saja,  kami akan berjuang untuk datuk seri.  Tiada pemimpin lain selain Datuk Seri layak menjadi Perdana Menteri.   Kita REDAH sama-sama PUTRAJAYA ! REFORMASI REFORMASI REFORMASI ! INI KALI MESTI JADILAH !

Lawan tetap lawan,  PAPA dan PKR SELANGOR akan setia bersama Datuk Seri Anwar selagi ajal belum mendatang ! .  Sapa langsi dengan bro ANWAR ! papa REDAH ! 




Wednesday, 8 May 2013

Bro AZMIN ALI we salute you ! Next Chief Minister of SELANGOR

PRU baru lepas bergema,  maaf lama tidak update blog disebabkan bertungkus lumus menangkan calon untuk perjuangan PKR dan PAKATAN RAKYAT.  Banyak pengalaman suka duka yang papa dah lalui.  Yang baik dijadikan tauladan yang buruk dijadikan sempadan !

Tapi kalau tak betul papa REDAH ! Ingat pesan papa lawan tetap lawan.  Datuk Seri ANWAR IBRAHIM hampir menang Putrajaya dan papa serta penyokong sudah yakin Ketua Umum menjadi Perdana Menteri pada tahun ini,  tapi digagalkan oleh AMENO korup yang sarat dengan tipu helah politik dan taktik kotor lagi menjijikan ! Pada Abg JIB jangan nko ingat selesa jadi Perdana Menteri sekarang,  ini penggal kami kasi panas nko punya kerusi ! Kami akan serang habis-habisan hingga ketua kami, iaitu saudara Datuk Seri ANWAR ambil alih tampuk pemerintahan.

Namun papa pasrah dan kaji balik ape kekurangan pada diri dan parti.  Harap diperbaiki pada masa akan datang kerana papa sedih apa yang berlaku dalam AMENO jadi macam barah dalam                             PAKATAN RAKYAT.  Papa tak nk tulis sangat blog ni,  tapi sebagai orang dalam parti papa kuatkan hati untuk luahkan apa yang tersirat dalam setiap ahli PKR dalam perjuangan menegakkan keadilan.

Papa salute kepada Datuk Seri ANWAR IBRAHIM dan RAFIZI IBRAHIM yang menang dalam pilihanraya.  Kekuatan Datuk Seri ANWAR janganlah disangkal walaupun  diserang dengan politik video sex yang kotor oleh kumpulan AMENO.  Saudara RAFIZI,  orang baru jadi kenalah belajar dari orang lama.  Jangan terlalu angkuh dan pikir terlalu kehadapan,  apabila banyak kelemahan diri yang perlu diperbaiki.  Jangan risau Datuk Seri ANWAR,  selagi saudara di arena politik,  selagi itu kami setia dengan perjuangan saudara !



Tapi papa salute betul dengan saudara AZMIN ALI menang dua tempat di Bukit Antarabangsa dan Gombak,  dua-dua kasi sapu.  Macam ni la pemimpin yang berwibawa. Papa masa kempen, papa sempat bersama saudara AZMIN, orangnye segak,  kalau becakap nampak kredabilitinya memang wajar menang ! terpelanting mampus calon AMENO kene penangan saudara AZMIN.  Jangan tunjuk lagak nak kalahkan AZMIN kalau ilmu tidak ada di dada.  Papa juga salute kepada Prof AZIZ BARI yang bertanding di SABAK BERNAM,  kami cuba tolong tapi apakan daya,  banyak langau dalam bahagian yang tak sekepala dan merosakkan kredabiliti calon.  Kadang papa sedih tengok,  calon dah wibawa tapi kumpulan berpuak buat Prof kalah kali ni.

Tapi buat AZMIN ALI,  papa ucapakan sekalung taniah.  Papa sokong 100% dan cadang die calon terbaik untuk dijadikan Menteri Besar Selangor.  Bagilah peluang pada saudara AZMIN ALI yang telah bergolok bergadai untuk menangkan parti.  Pada Tan Sri KHALID IBRAHIM,  tolonglah bagi laluan pada orang baru.  Janganlah kerana tamak mahukan kuasa jadi macam Mahathir ! sampai nak mampus pun nak jadi Perdana Menteri.  Sudah banyak papa dengar sabotaj-sabotaj dalam parti AMENO tapi papa paling benci dengar dalam PKR !.  Papa nak ingatkan disini kami akan tentang politik-politik kotor yang menyelinap masuk dalam PKR.  Jangan sampai papa londehkan pula perangai sekutu PAKATAN yang menikam dari belakang!

Bagi pembaharuan dalam PKR,  letaklah orang-orang yang bertanggungjawab,  berdisplin,  berwibawa dan tegas seperti saudara AZMIN ALI untuk menerajui SELANGOR !.   Papa sokong saudara              AZMIN ALI untuk jawatan Menteri Besar SELANGOR.  Harapan papa ianya jadi kenyataan sebab papa kenal betul kenal dengan saudara AZMIN dan telah berkerja bersama beliau serta kenal hati budi beliau.

Buat pemimpin PKR lain-lain,  papa ingatkan jangan tikam menikam,  buruk memburuk semasa sendiri dan jangan jadi gunting dalam lipatan.  Selagi papa hidup,  selagi itulah gema suara akar umbi ahli parti PKR akan bergema diruang ini. !  Teruskan perjuangan,  ayuh bangkit dari kekalahan dan kita lawan habis-habisan untuk tentang Abg JIB sampai ke lubang kubur !  Ayuh Datuk Seri ANWAR,  rangka strategi,  gerakan kami yang menjadi askar-askar kepada saudara !

Lawan tetap lawan,  ayuh bangkit  & kasi REDAH PUTRAJAYA !











Monday, 22 April 2013

Pemuda PAS Pulau Pinang kurang hajar ! WE support Chegubard !

Hangin Papa dengar brite ni bila geng papa dari penang duk datang kl pastu citer tentang apa yang jadi kat Sungai Aceh masa hari percalonan.  Papa tak suka nak crite burukan parti satu geng Pakatan tapi nak  kasi amaran sket kat dorang ni jangan dok berlagak sangat kat Penang.


Geng papa britau,  masa penamaan calon,  PAs pulak buat hal letak calon dorang kat Sungai Aceh.  Ni pehal,  kata dah bincang dalam Majlis Presiden bagi Chegubard bertading.  PASAL pulak  letak si PIAH tu bertanding.  Biar betul ! ni mendidih papa dengar bila geng citer cemni.


Melampau sungguh Pemuda PAs Penang calon si PIAH.  Ingat bagus sangat ker calon dorang ni.  Tak reti bahasa ke Majlis Presiden dah putuskan Chegubard jadi calon utama lawan dengan B End.  Bangang ke ape pemuda PAs Sungai Aceh ni.  

Kenapa tuan Guru Haji Hadi Awang tak tegur anak buah.  Tak reti control ke kempimpinan PAs ni.  Tolol juga kadang papa tengok ni.  Huh emo betul bila papa tulis ni,  lagi-lagi baru lepak dengan geng papa yang betugas kat sana.  Dorang citer si Mustafa Ali (Setiausaha Agung PAS) pun dah janji satu lawan satu kat Sungai Aceh tapi jadi sebaliknya.  Memang patut pun video si Mus ni kluar, kaki kelentong macam si bos PAs jugak.

Nah sekarang amik nko,  Datuk Seri ANWAR balas balik letak calon Keadilan kat Labuan lawan dengan Ibrahim PAs bangkai kat sana.  Dulu sebelum ni dah deal Sungai Aceh Keadilan punya dan Labuan PAs punya,  tapi bila jadi cemni Keadilan mana boleh duduk diam ! Ingat bagus sangat ke PAs ni.


Papa lagi menyirap bila dengar Chegubard hampir kena pukul dan isterinya ditolak oleh Unit Amal PAs masa hari pencalonan tu.  Sial jugak Pemuda PAs Penang ni.  Dah tu nak burukkan dengan kata Chegubard tak layak bertanding kat sana.


Hai Pemuda PAs Penang,  nko orang kaji tak dulu sebelum cerita,  wife Chegubard orang sana kat Nibong Tebal.  Dah tentu mertua die orang sana.  Dah biasa die ulang alik p Penang.  Papa betul-betul panas bila dengar citer cemni, abis kene bantai ni kang!


Dan satu lagi Pemuda PAs Penang,  nko orang tau tak sape pengasas Keadilan di Nibong Tebal?  dah tentu ayah kepada Chegubard.  Macam tu lagi nko kata Chegubard tak layak bertanding !









Tu gambar atas,  macam bangang papa tengok,  muka tak malu,  anak kurang hajar,  bapak nko Tuan Guru Haji Awang kata jangan bertanding ! pesal nko buat muka tak malu jugak nak bertanding sial!

Ni webstie mangkuk yang pakai kupiah kat atas ni - http://ustazyusni.wordpress.com/ .  Papa suggest sape penyokong Keadilan tak puas hati sila kunjungi blog tersebut pastu tunjukkan protes kat budak kurang hajar tu !

Sori buat pembaca sekelian,  biasa papa tiaw B End,  tapi papa tak bole trime tindakan Pemuda PAS Sungai Aceh yang tak faham kejadah ni !

Dah lar calonkan si Piah ni,  pastu nak pukul plak Chegubard,  nko orang pehal ni ! Ni ker sikap kepimpinan Islam ! 


Bangang, bodoh, sial, nak mampus for Pemuda Pas Pulau Pinang,  tk bertamadun dan tak ikut keputusan Majlis Presiden !  Memalukan satu parti dalam satu perjuangan,  pastu nak sabotaj Chegubard,  ni ke sikap orang Islam yang perlu dicontohi.  Boleh belah la kalau camni Pemuda PAs kat sana ! 

Papa sendiri protes kat dorang ! dan kalau ada lagi papa dengar dorang nak sabotaj Chegubard.  Siap la Pemuda PAs kat sana.  Jangan papa turun sana dengan geng Selangor bikin haru !


Papa kat sini nyatakan sokongan untuk Chegubard wakil sebenar Pakatan Rakyat di Sungai Aceh.  Lain-lain papa anggap calon mangkuk termasuk calon PAs,  B End memang la dah tentu mangkuk tandas !



LAWAN TETAP LAWAN

SOKONG KEPIMPINAN CHEGUBARD DI SUNGAI ACEH !



I

Wednesday, 17 April 2013

PROTES PROTES PROTES !! JIB NAK CUCI TAIK LA KONON KAT SELANGOR

Maaf menghilang selama ni. Buat kjsupporters komen bebaik lar orang muda! papa buat keje untuk parti bukan duduk kat depan pc macam saudara untuk huru harakan blog orang.  Bebalik pada cite kali ni.  Abg Jib dah umum calon,  macam-macam lagu dok cite kat ground masa papa turun kat selangor.

Cite betui ni tuan-tuan.  Masa p pasang bendera kat sabak bernam papa dengar orang ground AMENOH  tak puas hati.  Bepuluh jugalah yang keluar parti. Apalagi begegar AMENOH kat sana.  Tular JIB nak cuci taik orang sekarang dah salah cuci. itu taik JIB makan sendiri !

Pastu papa merayau pasang bendera kat IJOK, sana pun huru hara.  Itu calon besar kepala buat perangai sendiri. Baru dapat kene calon dah tak nak dengar pendapat akar umbi. Papa rasa kalah si PATIBAN ni.  Takpa, janji PAKATAN menang,  papa no hal.

Hah, ni baik punya citer calon B End gombak..tapi papa tk confirm si RAMAN MAIL KERBAU,  katanya kaki perempuan.  Papa nasihat kat RAMAN KERBAU supaya tarik diri awal-awal,  nanti dah londeh baru padan muka.  Nama status Datuk tapi gile betina.  Tapi biasalar AMENOH memang peel cemni, kaki betina cem KJ, JJ ngan JIB ngan si TUNYA.

Tapi papa tak bley trima pilihan JIB letak si ZUL tongong kat Shah Alam.  Hah baik sangat la tur JIB,  nko amik orang luar wakil kat situ.  Sekarang jentera sana dah boikot pasai si ZUL tongong ni dari KULIM.  Dah tak laku kat sana nko campak plak nak lawan dengan saudara KHALID SAMAD.  Ape punya bangang lar strategi jib ni.  Papa ingat orang ground JIB memang tak tau nak buat kerja pastu tak dengar pendapat akar umbi.  Tapi papa puji strategi B End,  sebab bagi green light untuk PAKATAN untuk menang mudah.  Papa ramal Shah Alam memang PaS menang punya.  Papa seru supaya warga Shah Alam untuk pangkah PaS pada pru nanti.  Nanti kalau B End amik alih, akan wujud TOYOL (si TOYO) si kaki songlap projek kat Selangor.

Papa jugak dengar-dengar banyak tempat pusat daerah mengundi AMENOK dah ditutup.  Dah kat 12 tempat dah tutup kedai cam kat Dengkil,  Tajong Sepat ngan Sungai Pelek.  Pastu nanti papa dengar ada lebih kurang 15 lagi akan ditutup kat Shah Alam,  Ijok, Kota Alam Shah,  Kota Raja dengan Sementa.  Papa rasa memang B End bungkus ni sebelum pru.

Paling papa tak respek, ada pulak papa dengar lagu kat tv3 SAYANGI SELANGOR SAYANGI B END.  Patutnya lirik die kena macam gini -> Sayangi Selangor Jahanam B End,  Dikaulah Penjahanam Dahulu,  Kita Semua Se Ia Sekata, Seiring Jalan, Jahanam Kerajaan !


Lagu tahun lepas,  tak laku pastu sekarang takdak modal, recycle balik..BAIK PUNYA B End.   Bawah ni pulak PAKATAN punya,  papa respect tak yah tayang kat tv3 pun da meletup pastu tak payah point-point pada negeri.  Global la sket B End. Sila dengar pastu like PAKATAN, unlike dan komen Sayangi Selangor Jahanam B End,  Dikaulah Penjahanam Dahulu,  Kita Semua Se Ia Sekata, Seiring Jalan, Jahanam Kerajaan !   pada link di atas.




Papa nak tulis lagi, tapi petang ni nak pasang bendera lagi kat area sekitar selangor, nanti papa dengar,  papa tulis lagi kat sini.  Papa ni kira dah senior jugak,  tapi papa turun jugak pasang bendera,  sebab papa tak kesah,  janji B End akan jadi empayar yang akan gugur,  INI KALI LAH ! KASI TUKAR ITU ABG JIB !

LAWAN TETAP LAWAN !