blog papa di view

Friday 5 April 2013

COOL DOWN BRO RAFIZI ! WE ARE IN THE SAME BOAT !




Rilek bro rafizi.  All the best nanti bertanding kat Pandan pada pru nanti.  Bukan ape, dengar cite KATENYEEEEE bro rafizi ni angin sket dengan group otai PKR kat terengganu sebab bikin kacau program-program yang bro aturkan di Kemaman.

Sabar,  kita satu pasukan, satu rumpun dan satu kapal..kenapa nak gaduh-gaduh.  duduk satu meja bawak bincang.  Papa ni tak la majlis pimpinan negeri mana-mana,  jauh lg pegang jawatan dalam keadilan,  tetapi sekadar orang lama dalam parti yang sanggup berkorban untuk parti.  Wang ringgit papa tak pandang, tapi wadah perjuangan kerangka yang lebih besar iaitu melihat Ketua Umum kita dinobatkan sebagai Perdana Menteri MALAYSIA adalah perjuangan utama papa.



Tengok macam otai Abdul Rahman,  cool jer.  Bro Rahman, orang lama kat ganu..boleh bagi nasihat sket pada orang muda dalam parti, jangan ikut baran sangat bro rafizi.  Pada yang tidak tercalon di terengganu,  papa nasihatkan jangan la sabotaj-sabotaj...pening nanti Ketua Umum nak settlekan.

Pada Datuk Seri Anwar,  pejuang terunggul dan bapa revolusi demokrasi baru,  tolonglah masuk campur, beri la tunjuk ajar pada orang muda ni dan ajarlah kesabaran pada bro rafizi dalam melaksanakan tugas.

Aduhai,  maafla pagi-pagi dah khutbah. Dengar bende-bende tak sedap di telinga buatkan papa menulis ni.  Nanti kan papa dalam cite lain. KATENYEEE tentang cite B END plak,  memang nahas nanti ! Sudahlah pemimpin-pemimpin PKR, satukan hati, rapatkan saf kita tentang B END habis-habisan.

KASI TUKAR LAR..bak kata chedet DAH LAMA DAH..hah apalagi B END !!!! tak paham2x

BELAH LAH B END !

No comments:

Post a Comment