blog papa di view

Monday 13 May 2013

HENTIKAN FITNAH SAUDARA AZMIN ALI !


Pada blogger Amenoh, siput-siput babi,  macai cyber trooper kerajaan ! macai-macai blogger yang sewaktu denganya sila hentikan polimik kotor yang dilakukan oleh anda sekalian untuk menjatuhkan saudara Azmin Ali,  Beliau adalah pejuang utuh kerana berani memperjuangkan apa yang beliau fikirkan !

Jadi kepada melaun-melaun yang kini cuba jatuhkan saudara Azmin Ali, sila amik selangkah                                   ke belakang. Papa tak kesa kalau mangkuk ayun ni datang dari B End ! tapi yang pelik nya datang dari ustaz-ustaz yang berlagak alim tapi memang tak boleh pakai dalam gabungan kesepakatan Pakatan Rakyat.

Sekarang papa nak cerita kenapa saudara Azmin Ali mahu bertindak sedemikian,  kerana papa dah jelak dengan segala tomahan dan cacian barua-barua yang telah menerima arahan dari bos masing-masing untuk menghentam saudara Azmin.  Pertama saudara Azmin bukan lah hadap sangat dengan jawatan Menteri Besar Selangor,  tapi lebih kepada mahu memperbetulkan struktur pentadbiran yang lemah dalam Selangor yang penggal lepas diterajui oleh Tan Sri Khalid Ibrahim.  Sila amati betul-betul apa yang dikatakan oleh saudara Azmin dalam kenyataan media khas beliau pada 10 Mei 2013.



Apa yang telah Keadilan pamerkan semasa pentadbiran di bawah Tan Sri Khalid ialah kelemahan yang amat ketara di Selangor,  apabila PKR telah banyak memberi muka kepada Pas di kawasan-kawasan pembahagian kerusi Parlimen dan Dun !  Tan Sri Khalid juga telah diperkudakan oleh sesetengah kelompok dan mudah ditolak ke kiri dan ke kanan(macam langau !),  sekaligus PKR Selangor menjadi parti yang tidak mempunyai satu nahkoda yang tegas !

Jika diamati,  PKR boleh memenangi beberapa lagi kawasan seperti Kota Damansara,  Semenyih,  Bera dan Sungai Aceh,  tetapi disebabkan sikap tamak sesetengah pemimpin parti seangkatannya,  kami kalah di kawasan-kawasan tersebut.  Apa jadi di Sungai Aceh, bila Pas Pulau Pinang meletakkan calon mereka  si Piah Taliban ! bertanding walaupun telah mempunyai persetujuan untuk tidak bertanding di kawasan tersebut.  Papa lebih bengang bila dengar masa hari mengundi,  Pas telah buka pula barung panas dan telah menghasut pengundi untuk mengundi calon mereka.  Apa hal semua ni, papa dah beritahu awal-awal ! jangan desak kami untuk londehkan sesape di ruang ini !

Di Bera,  papa malas nak cite panjang ! tapi sekalian tolong rujuk video di bawah.  Pengakuan dari orang mereka sendiri apa yang berlaku !  Arahan sebenar telah diberikan kepada kawasan Bera dari Dato' Tuan Ibrahim bin Tuan Man supaya tidak dikemukakan calon Pas,  tapi degil nak mampus jugak bahagian sana,  letak jugak orang dorang kononnya bebas tapi lehanat Pas jugak !  Sekali lagi papa ingatkan,  kawal anak-anak buah sendiri,  jangan jadi macam anak kambing terlepas kat tengah jalan ! Jangan sampai kene LANGGAR !



Yang papa nak perjelaskan di sini,  PKR Selangor perlu pemimpin yang berwibawa untuk kemudi jentera pentadbiran di Selangor.   Tapi,  kami akur dengan keputusan kepimpinan tertinggi dan kami julang apa yang diperkatakan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim agar menerima keputusan tersebut dengan sebulat suara.  Namun,  papa harap agar jangan dipertikaikan lagi kesetiaan saudara Azmin Ali dan jangan ada pihak lain gembar gemburkan isu tersebut.  Kalau tidak,  jangan cabar papa untuk bogelkan sapa dalang disebalik isu perlantikan Menteri Besar Selangor !

Pada pemimpin ini,  jangan jadi pemimpin tak reti nak kawal anak buah,  lepas tu tak tepati janji untuk pembahagian kerusi pilihanraya ! patut la bapak borek anak rintik.  Bak kata pepatah "You can talk the talk, but can you walk the talk wahai si Tuan haji ! Papa malas nak tulis panjang! kang berasap kepala macai-macai yang baca ni!, peringatan terakhir,  saper langsi dengan Keadilan,  papa REDAH cukup-cukup !

Lawan tetap lawan..















8 comments:

  1. SAPA yang buka silat dulu, yang aku tahu tiada angin tiada ribut tiba tiba Azmin buka silat..tentulah pendekar pendekar tarbus kat alam maya ni terkejut beruk..lagipun kami pedekar tarbus masih dalam keadaan meroyan selepas PRU 13...apalagi kami pun kasi hentam la sama dia., kasi dia tahu kami pendekar tarbus yang mewakili rakyat jelata tak suka pendekar yang kami puja selama ini dah tunjuk tocang selepas baru menang bertarung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saudara Azmin yang buka silat dulukah ? itu disebabkan ketidakjujuran sesetengah pemimpin yang menikam dari belakang dan memperkudakan keadilan ! MELAMPAU SUDAH ! dah tiba kami bertindak balas !

      Delete
  2. Kalau masih ada daki dari UMNO itulah jadinya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asal dari mana-mana parti tidak menjadi soal ! asal sanggup untuk berubah untuk menuntut keadilan ! jgn heret rakyat jd benteng sudahlah ! diri sendiri harus berubah.

      Delete
  3. Lepas kemaruk nak jadi MB Selangor tak dapat,,,,kemaruk pulak nak jadi Presiden PKR,,,haprak betul si Azmin ni...Ini perjuangan politik mengejar pangkat namanya....bukan perjuangan nak membela rakyat...Seelok eloknya kembalilah kearah perjuangan keadilan untuk semua rakyat Malaysia wahai Bro Azmin..Kalau ini tak ada dalam hati,,kembalilah ke pangkuan UMNO...disitu lah tempat untuk mereka yang mengejar pangkat dan mengejar harta duniawi.

    ReplyDelete
  4. woi yang nko ni macai mana plak. kuli batak pas ke dtg serang sini ! nko tau tak khalid tu tk guna. lemah kepimpinan selangor. kalau tk tkde la saudara anwar mintak azmin ganti banghal ! mcm lahnat amenoh gak nko ni kan

    ReplyDelete
  5. tan sri khalid ibrahim merupakan MB terbaik di Malaysia

    ReplyDelete
  6. org bodoh je kata die mb tebaik dimalaysia! statement die kt malaysiakini lebih menunjukkan ketelebihn bijaksana beliau!

    ReplyDelete